صفحه کلید نکسوز برای گوشی‌های آندروید
 
تکنولوژی جدید

 google_keyboard

 

 آیا تاکنون از صفحه کلید لمسی گوشی‌های نکسوز (Nexus) استفاده کرده‌اید؟ بسیاری استفاده کرده‌اند و این صفحه کلید را به هر صفحه کلید دیگری ترجیح می‌دهند. اکنون گوگل این صفحه کلید را با نام صفحه کلید گوگل (Google Keyboard) برای گوشی‌های دارای آندروید ۴ عرضه می‌کند. لذا اگر گوشی آندروید ۴ دارید بد نیست نگاهی به صفحه‌ی کلید Nexus بیندازید.
گوگل در آندروید یک سیاست کاملاً آزاد در پیش گرفته است به این صورت که بسیاری از اجزای سیستم‌عامل را می‌توانید به دلخواه عوض کنید. صفحه‌ی کلید از این جمله است. برای آندروید صفحه‌ کلید‌های متنوعی عرضه شده‌اند. Swype و Go Keyboard از جمله پر طرفدارترین صفحه کلید‌های عرضه شده برای آندروید هستند. اکنون گوگل نیز در این بازار وارد شده است و صفحه‌ی کلید درجه یک نکسوز را به گوشی‌های آندروید آورده است.
صفحه کلید گوگل تمامی امکانات یک صفحه‌ی کلید عالی و درجه‌ی یک را به همراه دارد. می‌توانید کلمات را با کشیدن انگشت بر روی حروفی که در آن کلمه بکار رفته است (Gesture Typing) بدون مشخص کردن تک تک حروف تایپ کنید. در این حالت برای وارد کردن فاصله‌ی بین کلمات کافی است دستتان را از روی صفحه کلید بردارید تا فاصله گذاشته شود. تصحیح غلط‌های املایی و پیش‌بینی کلمات از دیگر قابلیت‌هایی است که حتماً باید در یک صفحه‌ کلید خوب باشد. لغتنامه‌ی صفحه کلید گوگل هم اکنون از ۲۶ زبان پشتیبانی می‌کند (برای قابلیت‌هایی مثل تصحیح غلط املایی). صفحه کلید گوگل از ورودی صوتی نیز پشتیبانی می‌کند لذا اگر در موقعیتی قرار دارید که تایپ کردن برایتان سخت است می‌توانید آنچه می‌خواهید تایپ کنید را برایش بخوانید.
این صفحه‌ی کلید در فروشگاه گوگل با حجم ۱۵ مگابایت (که کمی زیاد است) و به طور رایگان عرضه می‌شود.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 464
بازدید ماه : 464
بازدید کل : 58961
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1