با آیفون ۵ عکس های مختلف بگیرید؛ هولگا به شما کمک می کند
 
تکنولوژی جدید

 

 یاد زمان بچگی بخیر. الان که فکر می کنم، در آن دوران فناوری و تکنولوژی خیلی کمتر از امروز بود اما دنیا زیباتر بود. یکی از همین زیبایی های کودکی تلفن هایی بودند که یک تکه پلاستیکی یا فلزی گرد داشتند و روی آن ۱۰ سوراخ گرد کوچک و در کنار هم بود که اعداد ۰ تا ۹ را نمایش می دادند. با فرو کردن انگشت در آن سوراخ ها و چرخاندن آن تکه گرد، شماره مورد نظر گرفته می شد.

حالا هولگا یکی از سازندگان بزرگ دوربین های اسباب بازی با ایده گرفتن از طرح این تلفن ها، قابی برای آیفون طراحی کرده که شبیه همان تکه پلاستیکی روی تلفن های قدیمی است. اما با این فرق که سوراخ های کوچکتر دیگر برای شماره گرفتن مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه آنها لنزهای مختلفی هستند که می توانند حالت های متفاوتی در هنگام عکس انداختن یا فیلم برداری ایجاد کنند. این قاب Holga Lens & Filter نام دارد.

اگر از این قاب خوشتان آمده، می توانید آن را خریداری کنید و منتظر باشید تا آن را دم در منزل خود تحویل بگیرید چرا که ارسال برای ایران هم دارد. پس عجله کنید و آن را از طریق این لینک خریداری کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:آیفون 5 , قاب موبایل , هولگا, :: 16:18
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 480
بازدید ماه : 480
بازدید کل : 58977
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1