پوسته‌ی iOS 7 برای اندروید
 
تکنولوژی جدید

 joOS7-iOS_7_theme-for-Android_610x434

 شرکت اپل تلاش بسیاری انجام داده تا ظاهر iOS 7 را نوسازی بکند. اپل تغییرات بسیار زیادی بر روی ظاهر و رابط کاربری iOS انجام داده و آن را ساده‌تر و زیباتر کرده است. دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های اپل می‌توانند در پاییز سیستم‌عامل دستگاه خود را به iOS 7 ارتقا دهند ولی هم‌اکنون یکی از کاربران XDA Developers پوسته‌ای شبیه iOS 7 برای اندروید ساخته است.
این پوسته که jbOS7 نام دارد برای Nova Launcher ساخته شده است. سازنده‌ی آن بیشتر آیکون‌ها را خود طراحی کرده است. البته وی اذعان دارد که این پوسته تنها یک تصویر پس‌زمینه و چند آیکون نیست. وی حتی صفحه‌ی قفل نیز برای آن طراحی کرده است. او می‌گوید تلاش کردم تا این پوسته بیشترین شباهت را به iOS 7 داشته باشد. مثلاً در صفحه‌ی قفل با انتخاب گزینه‌ی آب و هوا به جای اینکه نرم‌افزار آب و هوا باز شود به صفحه‌ی آب و هوا می‌رود که خودم برای این پوسته طراحی کردم.
قابلیت جالبی که در iOS 7 وجود دارد قابلیت تصویر پس‌زمینه‌ی Parallax است. به وسیله‌ی این قابلیت (جلوه‌ی ویژه)، با حرکت دادن گوشی تصویر پس‌زمینه به گونه‌ای حرکت می‌کند که کاربر احساس می‌کند تصویر پس‌زمینه در فاصله‌ی دورتری نسبت به خود صفحه‌ی نمایش و آیکون‌ها قرار دارد. این قابلیت را می‌توانید در اندروید با نرم‌افزار ۳D Image Live Wallpaper داشته باشید. این نرم‌افزار به صورت یک تصویر پس‌زمینه‌ی زنده عمل می‌کند و تصویر پس‌زمینه را با حرکت دستگاه، حرکت می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ی نصب این پوسته بر روی این لینک (وبسایت سازنده) کلیک کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:Android , ios 7 theme, :: 18:38
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 445
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 58942
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1