نتقال اطلاعات گوگل ریدر به سرویس دیگ ریدر
 
تکنولوژی جدید

 Digg_Reader_610x323

 سرویس گوگل ریدر (Google Reader) یکی از سرویس‌های گوگل است که در بین کاربران ایرانی به گودر معروف شده بود. کاربران می‌توانند به وسیله‌ی این سرویس، سایت‌هایی را مشخص کنند و هر آنچه در آن سایت‌ها منتشر می‌شود در صفحه‌ی گوگل ریدر خود ببینند. جدیداً شرکت گوگل به خاطر کم بودن تعداد کاربران این سرویس، تصمیم گرفته آن را متوقف کند. اکنون تاریخ انقضای گوگل ریدر به سر رسیده و فتیله‌ی آن نیز پایین کشیده شده است و عملاً دیگر کسی نمی‌تواند از این سرویس استفاده کند. فقط آنچه تا چند روز آینده (۱۵ جولای) مهلت دارد،‌ ذخیره‌ی یک فایل پشتیبان برای انتقال اطلاعات به وب‌سایت دیگر است. این کار به وسیله‌ی سرویس Google Takeout انجام می‌شود.

Google_Reader_create_archive

برای ذخیره‌ی اطلاعات گوگل ریدر به قسمت تنظیمات آن (Reader Settings) بروید و در قسمت Import/Export بر روی Download your data through Takeout کلیک کنید. سپس Create Archive را بزنید. در صفحه‌ی بعد گزینه‌ی Download را بزنید تا عملیات کامل شود و فایل پشتیبان را ذخیره کنید.

دیگ ریدر یکی از سرویس‌های متعدد موجود برای جایگزین کردن با گوگل ریدر است. اگر در این سرویس، حساب کاربری ساختید و تصمیم دارید از آن به جای گوگل ریدر استفاده کنید، به صفحه‌ی https://digg.com/settings بروید و در قسمت Digg Reader گزینه‌ی Upload را بزنید. سپس بر روی Upload your data کلیک کنید و در رایانه، فایل ذخیره شده از سرویس Google Takeout را انتخاب کنید. بدین صورت اطلاعات گوگل ریدر به دیگ ریدر منتقل خواهد شد.

Digg_OPML_upload_610x330

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:digg reader , Google reader , گودر , گوگل ریدر, :: 9:39
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 438
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 58935
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1