جدیدترین اخبار را بر روی ساعت مچی مشاهده کنید
 
تکنولوژی جدید

pebble_photo-email-and-alerts

  چقدر جالب می‌شود اگر برای اطلاع از آخرین اخبار، احتیاجی به در آوردن گوشی از کیف نداشته باشم و آخرین اخبار را که گوشی به طور خودکار به صورت Notification دریافت می‌کند بر روی ساعت مچی مشاهده کنم.

به ساعت مچی که چنین امکانی داشته باشد، یک ساعت مچی هوشمند می‌گویند. تا کنون چند نوع از این ساعت‌ها تولید شده است. یکی از جالب‌ترین ساعت‌های هوشمند، ساعت Pebble است. این ساعت از صفحه‌ی نمایش E-Paper یا کاغذ الکترونیکی استفاده می‌کند. به همین خاطر مصرف برق بسیار کمی دارد و احتیاجی به خاموش کردن صفحه‌ی آن در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنیم، نیست. این ساعت قابلیتی دارد که اگر به گوشی متصل شود، Notification های گوشی اندروید و یا iOS را بر روی صفحه‌‌اش نشان می‌دهد. ولی مشکل اینجا است که تنها Notification های برنامه‌هایی مثل پیام‌رسان، ایمیل و … که برایش تعریف شده‌اند را نشان می‌دهد و اگر برنامه‌ای مثل اخبار، Notification داشته باشد، بر روی ساعت نشان نمی‌دهد.

برای رفع این مشکل از برنامه‌ای به نام Pebble Notifier استفاده می‌کنیم. به وسیله‌ی این برنامه می‌توانید مشخص کنید که Notification ها از چه برنامه‌هایی بر روی ساعت نمایش داده شوند و از چه برنامه‌هایی نشوند. وقتی که برنامه‌های مورد نظر را انتخاب کردید دکمه‌ی منو را بزنید و گزینه‌ی Save را انتخاب کنید تا تغییرات ذخیره شوند. از این به بعد می‌توانید با خیال راحت اخبار را بر روی ساعت ببینید به جای گوشی.

Pebble_Notifier_610x406


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:Android , Pebble watch , اندروید , ساعت پبل, :: 9:30
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 433
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 58930
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1